Garantia produselor tale si posibilitatea de retur

1. Returnarea produselor in primele 14 zile

Daca esti un client - persoana fizica, ai primit produsele prin curier si te-ai razgandit – le poti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice (conform legii), fara sa ne spui un motiv anume si primesti toti banii inapoi. Sigur – noi speram sa iti placa produsele noastre si sa nu te razgandesti!

Atentie! Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii lor, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare.  Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.


Ce e bine de stiut, astfel incat sa se poata rezolva repede cererea ta:

          •    Inapoiaza produsele fara a fi folosite;
          •    Ai grija de ambalaj – daca ne dai produsul inapoi si ambalajul trebuie sa fie in buna stare, nedeteriorat. Te rugam, nu scrie nimic pe ambalaj si impacheteaza produsul in alta cutie, in asa fel incat ambalajul original sa fie protejat.
          •    Daca vrei sa primim produsul inapoi – hotaraste-te inainte sa il folosesti! Produsele pe care le primim la retur trebuie sa nu fi fost utilizate niciodata;
          •    Cand ne dai produsul inapoi – e musai sa ajunga insotit de factura sau o copie a ei si formularul de retur (acceseaza link-ul pentru a descarca formularul de retur);
          •    Costul de transport pentru trimiterea produselor la noi il platesti tu, dar sigur, poti veni si direct cu ele la sediul nostru. De aici poti descarca adresa pentru retur.

    Ce trebuie sa faci:
          •    Verifica mai intai punctele de mai sus (Ce e bine de stiut), ele sunt importante si fara ele nu te putem ajuta!
          •    Anunta-ne ca te-ai razgandit! O poti face la numarul de telefon de pe site, la adresa de email sesizari@cartusel.ro sau prin orice alta declaratie neechivoca prin care iti exprimi decizia de retragere din contract;
          •    Trimite-ne scris pe email Banca si Contul IBAN in care vrei sa iti returnam banii - pe adresa de la care ai primit confirmarea comenzii!
          •    Trimite produsul la noi la sediu sau adu-l personal, dar dupa ce ai vorbit mai intai cu colegii la telefon sau le-ai dat email; poate iti rezolva ei problema si nu mai trebuie sa renunti la produs
          •    Noi vom verifica produsul trimis de tine imediat ce ajunge la noi – si la fel hartiile insotitoare (factura, formularul de retur etc)
          •    Daca-i totul bine – te anuntam ca sa stii cat mai repede si vei primi banii inapoi in maxim 14 zile calendaristice din momentul informarii sau de la data trimiterii coletului!
          •    Daca nu e la fel de bine, adica daca s-a stricat ambalajul sau produsul e uzat – oricat am vrea,  nu vom putea accepta sa il luam inapoi. Te putem ajuta insa sa il repari – daca s-a stricat in timp ce il foloseai – vezi procedura de garantie! In orice caz te vom anunta sa ne spui daca vii sa ridici produsul personal – sau sa ti-l trimitem cu un curier pe care il alegi si platesti tu.

    Atentie!: Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 5% si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative iti va fi comunicat la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

2.    Conformitatea la livrare (altfel spus: sa primesti exact ce ai cerut si in cele mai bune conditii!)


Noi iti vindem numai produse noi, in amabalaje originale, luate de la furnizorii nostri agreati de producatori. Tot ce cumperi de la noi beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare

  • Cand primesti produsele comandate – pastreaza ambalajul initial e necesar daca aduci produsul in garantie.
    Verifica te rog, ca produsul primit sa fie la fel cu cel comandat si cel care apare scris pe factura. In cazul produselor compatibile, exista unele cartuse universale care se potrivesc mai multor modele si pot ti se pot parea diferite chiar daca nu sunt. Este totusi bine sa verifici si sa ne intrebi daca ai nelamuriri.

  • Daca ai verificat si ceva nu e cum ar trebui sa fie, daca produsul primit nu e cum era cel comandat de tine sau a patit vreo stricaciune pe drum anunta-ne in maxim 48 de ore de la livrare la numarul de telefon afisat pe site (Call Center) sau pe email la adresa sesizari@cartusel.ro.

  • Vom raspunde la problema de neconformitate anuntata de tine in primele 48 de ore exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului). Singura conditie este ca tu sa ne trimiti inapoi produsele in exact aceeasi stare in care le-ai primit, fara sa le fi desigilat, utilizat  si fara sa le strici ambalajul.

3.    Garantie pentru produsele tale

  • Toate produsele pe care le vindem noi au condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare. Garanția produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori, in baza facturii de achizitie.

  •    Ce sa faci daca se defecteaza produsul cumparat

- Prima data – verifica daca produsul este in perioada de garantie, de 12 luni de la data achizitiei;
- Daca produsul este in perioada de garantie, te rugam sa ne contactezi si vom trimite un curier pentru a ridica produsul;
- Ca sa iti putem repara produsul – trebuie neaparat sa ne dai impreuna cu el:
      •    copie dupa Factura de achizitie
      •    formularul de retur completat cu defectul semnalat
      •    o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita, din care sa se poata vedea defectul cartusului

Primirea raspunsului

Vom solutiona in maxim 15 zile calendaristice problema produsului tau, astfel:

- Daca este acoperit de garantie, iti dam inapoi alt produs:
              o    la fel, daca este inca un produs care se comercializeaza sau
              o    un produs mai ieftin,  daca il alegi tu special sau
              o    un produs mai scump si ne dai diferenta de bani
In acest caz iti  vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la tine.
      •    Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca problema se datoreaza utilizarii defectuoase (tu l-ai stricat, folosindu-l incorect), te vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi iti vom returna produsul, fara sa mai platim noi costurile de transport.
Poti, daca vrei, sa optezi pentru reparatia produsului contra cost si noi te vom ajuta sa il ai din nou functional.
 

  •   Sa fii atent!:  daca desfaci de unul singur produsul si incerci sa il repari sau te duci cu el la un service oarecare, altul decat cele din lista autorizata – pierzi garantia produsului. Este mult mai bine sa apelezi la noi de prima data daca ai probleme.

 

 

 



Nu exista produse in cos
Produse favorite: 0